Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług na jak najwyższym poziomie, zgodnie z Polityką prywatności.
W każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki dotyczące plików cookies.
Sprzedaż biletów

1.
a) Sprzedaż biletów jednorazowych, karnetów oraz biletów okresowych MPK Spółki z o.o. we Włocławku prowadzona jest w kasach biletowych przy ul. Rysiej 3 w dni robocze / poniedziałek- piątek / w godzinach : 9.00 - 17.00 . W pozostałe dni tygodnia / soboty , niedziele i święta / nieczynne.
b) Sprzedaż biletów okresowych prowadzona jest również w recepcji Hotelu Ratuszowy, przy ulicy Bojańczyka 7, w dni robocze w godzinach 10.00-17.00.

2. Zarząd Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. we Włocławku informuje, że od dnia 03.07.2009 r. wprowadza możliwość zakupu biletu okresowego z ważnością na 30 dni niezależnie od miesiąca, w którym został zakupiony. Dla przykładu podajemy: 1) bilet zakupiony dnia 3-go danego miesiąca będzie ważny do dnia 1-go następnego miesiąca; 2) bilet zakupiony dnia 5-go danego miesiąca będzie ważny do dnia 3-go następnego miesiąca, itd. Wiążemy nadzieje, że powyższe rozwiązanie wyeliminuje tworzenie się kolejek osób chcących nabyć bilety zazwyczaj pod koniec i na początku każdego miesiąca. Przy nowych zasadach sprzedaży pasażer sam zdecyduje w jakim dniu miesiąca zakupi bilet okresowy 30 dniowy.

3. Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów korzystających z usług M.P.K. Spółka z o. o. we Włocławku, Zarząd Spółki, z dniem 01. 01. 2010 r. wprowadza możliwość zakupu biletu okresowego nabywanego na okres krótszy niż 1. miesiąc: na 10 dni (dekada), 15 dni (pół miesiąca) i 20 dni (2. dekady) od dowolnego dnia miesiąca, np.:
-bilet zakupiony na 10 dni w dniu 3-cim danego miesiąca będzie ważny do dnia 12-go danego miesiąca;
-bilet zakupiony na 15 dni w dniu 3-cim danego miesiąca będzie ważny do dnia 17-go danego miesiąca;
-bilet zakupiony na 20 dni w dniu 3-cim danego miesiąca będzie ważny do dnia 22-go danego miesiąca;
Wyrażamy nadzieję, że powyższe rozwiązanie spotka się z aprobatą naszych stałych pasażerów.
Przy nowych zasadach sprzedaży pasażer sam zdecyduje, w jakim i na jaki okres zakupi bilet okresowy.
Ceny biletów pozostają bez zmiany, tj.:
1) bilet na 10 dni (jedna dekada) - 1/3 biletu miesięcznego + 1,50 zł;
2) bilet na 20 dni (dwie dekady) - 2/3 biletu miesięcznego + 1,00 zł;
3) bilet na 15 dni (pół miesiąca) - 1/2 biletu miesięcznego + 1,00 zł;

4. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o. we Włocławku, w związku z coraz liczniejszymi przypadkami utraty (zagubienie, zniszczenie, kradzież i inne zdarzenia) legitymacji i biletów miesięcznych, informuje, że nie będą wystawiane duplikaty w/w dokumentów.

Bilet okresowy (miesięczny) jest traktowany jako usługa (towar, produkt) i nie podlega powtórnemu wydaniu w przypadku jego utraty.


5. Sprzedaż biletów przez telefon komórkowy.

Zarząd M. P. K. Spółka z o.o. we Włocławku informuje pasażerów o możliwości zakupu biletów czasowych i jednorazowych przez komórkę.
Usługi świadczone są przez firmy mPay, moBiLET, CallPay oraz SkyCash.

5.1 Usługa firmy mPay.

Usługa ta jest elektroniczną wersją biletu tradycyjnego, uprawniającego pasażera do przejazdu komunikacją miejską. Umożliwia zakup biletu, okazanie go i późniejszą kontrolę z użyciem telefonu komórkowego.

Zakup biletu.

Osoby korzystające z usług operatorów sieci Orange, Plus, Play i T-Mobile.

Po aktywacji konta w celu zakupu biletu, pasażer łączy się z bezpłatnym numerem *145# (tryb tekstowy). Na ekranie telefonu zostanie wyświetlone MENU:
1-Parkowanie
2-Bilety
3-Doładowanie GSM
4-Przelew do użytkownika mPay
5-Dowolna transakcja
6-Stan konta
7-Zasilenie mPay
8-Zaproś do mPay
0-Opcje konta

Pasażer wybiera funkcję „Odpowiedz”, w treści odpowiedzi wpisuje cyfrę 2 i naciska zieloną słuchawkę. Z kolejnego menu na podobnej zasadzie wybiera nazwę miasta, a następnie rodzaj biletu. Po dokonaniu wyboru na ekranie telefonu pojawi się informacja o kupowanym bilecie, jego cenie oraz żądanie wprowadzenia kodu PIN mPay lub kodu CVC2 w zależności od wybranego źródła pieniądza (portmonetka lub Cardmobile.pl). Jeżeli PIN lub kod CVC2 jest poprawny, a na koncie znajdują się środki pozwalające na zakup wybranego biletu, na ekranie telefonu pojawi się informacja o przekazaniu transakcji do realizacji.

Możliwy jest także zakup biletu bezpośrednio szybkim kodem, np.:
*145*85410XX# (bilet do 15 min, jednorazowy, normalny). Wszystkie kody dostępne są na stronie tutaj.


Po prawidłowym zakupie biletu użytkownik otrzyma SMS potwierdzający dokonanie transakcji.  SMS zawiera informacje o:

-nadawcy SMS : mPay,
-numerze identyfikacyjnym transakcji,
-realizacji transakcji na określoną kwotę,
-ilości, rodzaju zakupionego biletu, strefie ważności oraz rodzaju ulgi (U),
-kodzie biletu,
-saldzie konta mPay.

Jak postępować w czasie kontroli biletowej?

1. W przypadku kontroli pasażer powinien poinformować kontrolera, że bilet został zakupiony za pomocą serwisu mPay.
2. Kontroler po uzyskaniu takiej informacji poprosi pasażera o okazanie biletu.
3. Należy wówczas zadzwonić pod jeden z bezpłatnych numerów widocznych na identyfikatorze kontrolera. Kontroler może również poprosić o podanie 3 ostatnich cyfr numeru telefonu.

Po okazaniu biletu przez połączenie pod numer rozpoczynający się od *145 na ekranie telefonu wyświetlony zostanie komunikat: „Bilet okazany do kontroli”. Po okazaniu biletu przez połączenie pod drugi numer słuchać szybki przerywany sygnał. W obu przypadkach oznacza to, że bilet został okazany i należy o tym poinformować kontrolera.

Jeżeli pasażer posiada jeden bilet i okazał go dzwoniąc na numer rozpoczynający się od *145, wówczas otrzyma jednorazowy komunikat o okazaniu biletu do kontroli oraz wiadomość do pokazania kontrolerowi. Jeżeli pasażer posiada więcej niż jeden bilet wówczas otrzymuje tylko wiadomości SMS i w takiej ilości, ile biletów posiada w momencie okazania. Jeżeli pasażer nie ma zakupionego żadnego biletu, wówczas otrzyma na swój telefon, tylko wiadomość o treści „Brak biletów do okazania”.

Pamiętaj!
SMS wysyłany po zakupieniu biletu nie jest biletem i nie jest potrzebny do kontroli biletów. SMS ten jest tylko elektronicznym paragonem.
Ceny biletów są zgodne z taryfą przewozową w Twoim mieście.
Posiadacz biletu ulgowego musi udokumentować prawo do ulgi.


Aby poznać szczegóły aktywacji usługi i zakupu biletów kliknij tutaj.



5.2 Usługa firmy moBiLET


     moBILET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego systemu dystrybucji biletów komunikacji miejskiej. Daje pasażerom komunikacji miejskiej dostęp do wszystkich potrzebnych biletów zawsze i wszędzie przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, bez konieczności szukania kiosku czy posiadania gotówki na ich zakup. Użytkownik może również w prosty i szybki sposób skasować dowolny rodzaj biletu dla swoich współpasażerów.

    moBILET działa na zasadzie elektronicznej portmonetki - przedpłata (prepaid) na indywidualny rachunek moBILET, otrzymany podczas rejestracji. Aby dokonać wpłaty na konto Użytkownik może skorzystać z tradycyjnego systemu bankowego, karty kredytowej, szybkiego e-transferu poprzez panel użytkownika lub bezpośrednio z aplikacji mobilnej (usługa dostępna na wybranych platformach smartfon).

Jak zostać użytkownikiem systemu moBILET?

Prosta jednorazowa i bezpłatna rejestracja poprzez aplikację mobilną lub na www.mobilet.pl.
Na smartfony aplikacja pobierana jest poprzez platformę danego systemu operacyjnego.
Użytkownicy tradycyjnych aparatów telefonicznych:
- użytkownik wypełnia elektroniczny formularz
- system automatycznie wykrywa i weryfikuje posiadany aparat
- zostaje przypisany indywidualny numer rachunku rozliczeniowego
- klient otrzymuje spersonalizowaną aplikację moBILET bezpośrednio na swój telefon.

Kasowanie biletów komunikacji miejskiej:

- uruchomienie aplikacji
- wybór rodzaju taryfy
- wybór żądanego rodzaju biletu
- potwierdzenie zamiaru skasowania wybranego biletu (system łączy się z serwerem za pomocą Internetu gdzie operacja zostaje zapisana w bazie danych)
- pasażer otrzymuje potwierdzenie w postaci elektronicznego biletu
- bilet zostaje zapisany w pamięci aplikacji na telefonie, dzięki czemu można go wyświetlić w dowolnym momencie np.: w celu kontroli.

Aby poznać szczegóły aktywacji usługi i zakupu biletów kliknij tutaj









5.3 Usługa firmy CallPay.





Aby poznać szczegóły aktywacji usługi i zakupu biletów kliknij tutaj

5.4 Usługa zakupu biletu okresowego przez internet.

Jak kupić bilet okresowy przez internet?

1. Wchodzimy na stronę www.zbiletem.pl, miasto Włocławek i wybieramy odpowiedni dla siebie bilet, podajemy minimum danych pasażera i płacimy przelewem lub kartą.

2. Następnie pobieramy aplikację mobilną zbiletem na smartfona i gotowe.

3. Bilet przechowujemy w aplikacji w smartfonie. Podczas kontroli po prostu pokazujemy kontrolerowi bilet na ekranie telefonu.

Bilety na stronie www.zbiletem.pl są oczywiste dostępne dla pasażerów w tej samej cenie co w kasach MPK, bez żadnych dodatkowych opłat.
Wszystkie informacje na temat usługi dostępne są na stronie internetowej www.zbiletem.pl.

5.5 Usługa firmy SkyCash.

Kupowanie biletów komórką przy użyciu aplikacji SkyCash

Obecnie w aplikacji dostępne są bilety jednorazowe i dobowe (normalne, szkolne i studenckie) oraz specjalne i okresowe.

Promocja powitalna

Po założeniu konta pierwszy bilet komunikacji miejskiej w cenie do 4 zł można „skasować” zupełnie za darmo. Powitalna promocja dotyczy wszystkich nowych użytkowników z saldem 0 zł, którzy nie wykonali jeszcze żadnej transakcji.

Jak pobrać aplikację SkyCash?

Żeby móc kupować bilety za pomocą SkyCash, wystarczy posiadać telefon komórkowy z systemem Android, iOS lub Windows Phone i zainstalować bezpłatną aplikację. Można to zrobić wpisując w przeglądarce telefonu adres m.skycash.com lub korzystając z dedykowanego sklepu z aplikacjami: Google Play, App Store i Windows Phone Store. Aplikację można też pobrać wysyłając SMS-a o treści 1 na numer 510 510 205 (opłata zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego).

Podczas pierwszego uruchomienia SkyCash w telefonie użytkownik zostaje przeprowadzony przez krótki proces rejestracji.

Rejestracja karty płatniczej / Doładowanie konta

Podobnie jak w tradycyjnych punktach sprzedaży, do zakupu biletów potrzebne będą środki
pieniężne. SkyCash umożliwia bezpieczne zarejestrowanie karty płatniczej MasterCard lub Visa,
jak również zasilanie elektronicznej portmonetki.

W pierwszym ze wspomnianych rozwiązań należność za bilety jest pobierana bezpośrednio z konta bankowego. Kartę można zarejestrować z poziomu aplikacji lub po zalogowaniu się do serwisu transakcyjnego na www.skycash.com.

Druga możliwość to płatność środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash. Aby dokonać transakcji w ten sposób, należy wcześniej zasilić elektroniczną portmonetkę. Można to zrobić na wiele sposobów, np. standardowym przelewem bankowym lub przelewem ekspresowym (Przelewy24, Dotpay, eCard) z poziomu aplikacji lub strony internetowej www.skycash.com.

Zakup biletów

Korzystanie ze SkyCash jest bardzo proste. Wystarczy uruchomić aplikację w telefonie, otworzyć zakładkę „Komunikacja miejska” i z listy miast wybrać Włocławek. Aplikacja zapamięta ten wybór i podczas kolejnych zakupów można będzie pominąć ten krok. Następnie pasażer wybiera jeden z dostępnych biletów. W przypadku zakupu biletu minutowego (np. na 1. linię autobusową do 15 min.) należy wpisać w aplikacji numer linii.




Ostatni krok to zatwierdzenie zakupu biletu, np. kodem PIN lub kodem CVV/CVC2/CVC2/MPIN karty płatniczej (trzy ostatnie cyfry numeru na jej odwrocie).

Aplikacja pozwala też przyspieszyć kupowanie biletów, poprzez wyłączenie autoryzowania mniejszych transakcji kodem PIN. W tym celu należy wybrać zakładkę Ustawienia konta > Bezpieczeństwo aplikacji i wybrać opcję „Wyłącz PIN dla transakcji < 50 PLN”.


Kontrola biletów

Wszystkie zakupione bilety zostają automatycznie zapisane w pamięci telefonu i są dostępne w zakładce „Bilety do kontroli”. Podczas kontroli należy okazać kontrolerowi ekran telefonu z wyświetlonym biletem. Aby to zrobić, nie trzeba mieć połączenia z Internetem.



Kontakt
W razie potrzeby pasażerowie mogą kontaktować się ze SkyCash pod adresem: bok@SkyCash.com lub pod numerami: (22) 403 8020, (22) 403 8040.


6. Zakup biletów w automatach biletowych znajdujących się w autobusach.